|
Hells Empire Forum sojuszów HellsE & AHellsE & SHellsE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czita84
Gość
|
Wysłany: Śro 20:51, 16 Lis 2005 Temat postu: Nowosci w grze |
|
|
bede kasowal wiadomosci nie zwiazane z tematem:)...
DOTYCZY HANDLU:
Od jutra, tj. 17 listopada 2005 roku wprowadzamy, na okres próbny 60-ciu dni, dodatkowy przelicznik 2:1.5:1
(metal/kryształ/deuter), wg którego gracze mogą handlować miedzy sobą.
Zarazem zmieniają się dopuszczalne odchyłki przy dotychczasowym przeliczniku:
- 3:2:1: +/- 1% na korzyść silniejszego gracza,
- 2:1.5:1: +/- 1% na korzyść silniejszego gracza.
Odchyłki będą rygorystycznie przestrzegane.
Nie zmieniony jest czas w jakim handel musi się odbyć, czyli gracz ma 24h od momentu dotarcia transportu na planetę, do momentu zapłaty, maksymalna odchyłka czasu to 2 godziny.
Wprowadzenie nowego przelicznika otwiera nowe możliwości działania. Cześć z nich jest dozwolona a część będzie traktowana jak push:
Dozwolone jest:
- spekulowanie, czyli kupowanie surowca po przeliczniki 2:1,5:1 tylko po to, aby go sprzedać po przeliczniku 3:2:1.
Przykład: gracz kupuje 1 deuter za 2 metale (2:1,5:1), i zaraz sprzedaje ten 1 deuter za 3 metale (3:2:1) od innego gracza.
Przykład: gracz kupuje 1 deuter za 2 metale, i zaraz sprzedaje ten 1 deuter za 2 kryształy od innego gracza.
Niedozwolone jest:
- gracz A kupuje 1 deuter za 2 metale (2:1,5:1) od gracza B, i sprzedaje ten 1 deuter za 3 metale (3:2:1) ponownie graczowi B. Takie działanie będzie interpretowane jako push niedozwolony.
- wyżej wymienione działanie z udziałem osób trzecich.
A->B (metal 2->deuter 1), B->C(metal 2 ->deuter 1), C->A(deuter 1->metal 3).
- inne działania, które naruszają regułę pushu.
Wprowadzenie przelicznika ma na celu uatrakcyjnić (ożywić) handel na starszych Uni oraz dać dodatkowe możliwości dla graczy którzy przyjęli wariant "ekonomiczny" a nie militarny gry. Mogą oni zakładać sojusze specjalizujące się handlem.
Zachęcamy, aby ogłoszenia handlowe umieszczać w odpowiednich działach tego forum.
Wszelkie niejasności co do nowego sposobu handlu będą rozwiązywać GO.
Jeżeli przelicznik się sprawdzi, zostanie on wprowadzony na stałe.
Ostatnio zmieniony przez czita84 dnia Nie 23:31, 27 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czita84
Gość
|
Wysłany: Sob 11:29, 26 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
a oto oficjalny kalkultor oame...
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czita84
Gość
|
Wysłany: Sob 23:25, 26 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
program sluzacy do symulacji ataku rakietowego:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NoS
Gość
|
Wysłany: Wto 19:41, 29 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Program do obróbki RW.
A można go znaleść [link widoczny dla zalogowanych]
POzdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czita84
Gość
|
Wysłany: Śro 4:16, 14 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nowy wygląd Galaktyki:
- Poprawiony wygląd
- Grafiki planet, księżyców oraz pól znieszczeń
- Nowe klasy CSS dla nieaktywności, urlopu i zbanowanych graczy
- Uproszczone wysyłanie flot z galaktyki
- Podgląd miejsca w statystykach graczy w dymku
- Miejsce oraz liczba czBonków sojuszu w dymku
- Potwierdzenie wysłania sond szpiegowskich w galaktyce
Dla kont Komandor:
- Potwierdzenie wysłania recyklerów w galaktyce
- Pasek statusu z podglądem stanu liczebności recyklerów, sond szpiegowskich, rakiet międzyplanetarnych oraz aktualną ilością flot
- możliwość dostosowania ikon akcji w opcjach
Wersja online w środę, 14 grudnia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|