Forum Hells Empire Strona Główna Hells Empire
Forum sojuszów HellsE & AHellsE & SHellsE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowosci w grze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hells Empire Strona Główna -> SPRAWY ORGANIZACYJNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czita84
Gość






PostWysłany: Śro 20:51, 16 Lis 2005    Temat postu: Nowosci w grze

bede kasowal wiadomosci nie zwiazane z tematem:)...

DOTYCZY HANDLU:


Od jutra, tj. 17 listopada 2005 roku wprowadzamy, na okres próbny 60-ciu dni, dodatkowy przelicznik 2:1.5:1
(metal/kryształ/deuter), wg którego gracze mogą handlować miedzy sobą.

Zarazem zmieniają się dopuszczalne odchyłki przy dotychczasowym przeliczniku:
- 3:2:1: +/- 1% na korzyść silniejszego gracza,
- 2:1.5:1: +/- 1% na korzyść silniejszego gracza.

Odchyłki będą rygorystycznie przestrzegane.

Nie zmieniony jest czas w jakim handel musi się odbyć, czyli gracz ma 24h od momentu dotarcia transportu na planetę, do momentu zapłaty, maksymalna odchyłka czasu to 2 godziny.

Wprowadzenie nowego przelicznika otwiera nowe możliwości działania. Cześć z nich jest dozwolona a część będzie traktowana jak push:

Dozwolone jest:
- spekulowanie, czyli kupowanie surowca po przeliczniki 2:1,5:1 tylko po to, aby go sprzedać po przeliczniku 3:2:1.
Przykład: gracz kupuje 1 deuter za 2 metale (2:1,5:1), i zaraz sprzedaje ten 1 deuter za 3 metale (3:2:1) od innego gracza.
Przykład: gracz kupuje 1 deuter za 2 metale, i zaraz sprzedaje ten 1 deuter za 2 kryształy od innego gracza.

Niedozwolone jest:
- gracz A kupuje 1 deuter za 2 metale (2:1,5:1) od gracza B, i sprzedaje ten 1 deuter za 3 metale (3:2:1) ponownie graczowi B. Takie działanie będzie interpretowane jako push niedozwolony.

- wyżej wymienione działanie z udziałem osób trzecich.
A->B (metal 2->deuter 1), B->C(metal 2 ->deuter 1), C->A(deuter 1->metal 3).

- inne działania, które naruszają regułę pushu.

Wprowadzenie przelicznika ma na celu uatrakcyjnić (ożywić) handel na starszych Uni oraz dać dodatkowe możliwości dla graczy którzy przyjęli wariant "ekonomiczny" a nie militarny gry. Mogą oni zakładać sojusze specjalizujące się handlem.

Zachęcamy, aby ogłoszenia handlowe umieszczać w odpowiednich działach tego forum.

Wszelkie niejasności co do nowego sposobu handlu będą rozwiązywać GO.
Jeżeli przelicznik się sprawdzi, zostanie on wprowadzony na stałe.


Ostatnio zmieniony przez czita84 dnia Nie 23:31, 27 Lis 2005, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czita84
Gość






PostWysłany: Sob 11:29, 26 Lis 2005    Temat postu:

a oto oficjalny kalkultor oame...

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czita84
Gość






PostWysłany: Sob 23:25, 26 Lis 2005    Temat postu:

program sluzacy do symulacji ataku rakietowego:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
NoS
Gość






PostWysłany: Wto 19:41, 29 Lis 2005    Temat postu:

Program do obróbki RW.
A można go znaleść [link widoczny dla zalogowanych]

POzdro
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czita84
Gość






PostWysłany: Śro 4:16, 14 Gru 2005    Temat postu:

Nowy wygląd Galaktyki:
- Poprawiony wygląd
- Grafiki planet, księżyców oraz pól znieszczeń
- Nowe klasy CSS dla nieaktywności, urlopu i zbanowanych graczy
- Uproszczone wysyłanie flot z galaktyki
- Podgląd miejsca w statystykach graczy w dymku
- Miejsce oraz liczba czBonków sojuszu w dymku
- Potwierdzenie wysłania sond szpiegowskich w galaktyce

Dla kont Komandor:
- Potwierdzenie wysłania recyklerów w galaktyce
- Pasek statusu z podglądem stanu liczebności recyklerów, sond szpiegowskich, rakiet międzyplanetarnych oraz aktualną ilością flot
- możliwość dostosowania ikon akcji w opcjach


Wersja online w środę, 14 grudnia.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czita84
Gość






PostWysłany: Śro 14:58, 14 Gru 2005    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

do robienia RW...
wystarczy wklec RW i gotowe<lol>
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Hells Empire Strona Główna -> SPRAWY ORGANIZACYJNE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin